Cabsav again

 2009.08.11. 22:42

Nekem nincs borgyűjteményem. Azért nincs mert mindig megiszom a jó boraimat. Most kaptam nemrég egy Márkvárt 2003-as Cabsavot. Nem is vártam vele sokáig. Hát ezért nincsenek nekem boraim. Ez a bor már nem kapható. Elfogyott. A borász úgy vélekedett, eddig ez volt a legjobb bor, amit készített. Nekem nagyon meggyőző volt. Biztos segített az évjárat is, de ez egy rendkívül szépen elkészített bor. Nagyon mély, szinte fekete színe van. És nagyon töményen hömpölyög a pohárban, ha forgatom. Tipikus cabsav és 2003-as illatok. Sokáig el lehet rajta mélázni, bogozgatni. Most hagyjuk a paprika meg hasonló jelzőket, mert felesleges. Nekem nagyon tetszettek a 2003-as borok összességében, fehérben is és vörösben is. A korty nagyon széles és igen hosszú is. A tannin határozott és bársonyos. Kerek bor melengető alkohollal. Amennyire tömény annyira jó inni is. Nem tudom hova fejlődhet még, de szerintem én a csúcsa körül kaphattam el. Köszönöm szépen az élményt. Akinek van még belőle pukkassza meg, mert ez nekem 4,4 pont az ötből.

Címkék: savignon márkvárt

A bejegyzés trackback címe:

https://hordominta.blog.hu/api/trackback/id/tr211303869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása