Come and rock the sóska

 2009.06.23. 00:58

Bementem a metróba ásványvízért, kijöttem egy leértélelt Sauska rosével. Nézem, mondom biztos 2007, de nem 2008 vazze. Lehengerlő kaliforniai minimál design segített felé billenteni a hasonló árú korábban kóstolt roséktól., pl. gere weninger stb. A palackon fajtaismeretetés zéró, csak annyi villány/rosé. Nemtom, de mintha az rémlene, hogy a bor címkéjén fel kell tüntetni a szőlőfajtákat, amiből készült, de mind1. A bortársaság honlapjáról tudom, hogy 28% kékfrankos, 27% merlot, 24% cabernet sauvignon, 21% syrah. Ezt tippeld meg vakon haver! Biztos mondtam volna, hogy fele merlot. Szép, a címkéhez illő pirosas és elegáns szín jellemzi a bort. Illata kicsit meggyes technos, talán már-már vörösboros jellegű. A korty elsőre tartalmasnak tűnik. Aztán jön a rövid happyend. Érdekes anomália. Miközben a bor technológiailag teljesen rendben van, egy trendszerű villányi szirupossággal és egyszerű rövid savérzettel találkozom. Bevallom az őszintét emiatt folyamatosan innom kellett, hogy átjöjjön és tanuljam a stílust. Megittam a palackot és becsületesen hozzájárultam a hazai 30 liter/fő/év fogyasztási átlaghoz. A 13,5 alkohol odavágott rendesen:) Lehet a második sure shot rosé jobban fogja adni, az első nekem ***. Big up for BB: https://www.youtube.com/watch?v=M5GXj1jwb1U

 

Címkék: sauska

A bejegyzés trackback címe:

https://hordominta.blog.hu/api/trackback/id/tr471202394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása