Well done:Zorróék 2007

 2009.06.11. 12:01

Szülinapom volt és egyik kedvenc pizzériámba vágytam, ami messze van tőlünk, de az élményért megéri ótókázni. INNEN VITTEM HAZA egy palack Bolyki Zorróékat. Nem nagyon volt kedvem inni, mert az elmúlt hetekben túl sokat kóstolgattunk a haverokkal és többek között volt néhány komolyabbra sikeredett este, pl. egy biciklivel hazafele tök részegen magamat összetörős is. Ettől függetlenül csak megpukkasztottam a Zorrót. Rögtön szemet szúrt a szüretlen jelző  a palackon. Ez mindig merész húzás, de itt bejött. Szép málnás fás illatok után egy nagyon jól iható selymes borral találkoztam. Gondolom almasav zéró, cukor zéró, így merte a borász a palackba szűretlenül tölteni. Nem túl koncentrált, de érett szőlőből készült ez nem vitás. A portogieser és kékfrankos arányt nem láttam feltüntetve, megptippelni meg nem tudom, lövésem sincs róla. Szép munka különösen abban a tekintetben, hogy 1500 Ft-ért kaptam az étteremben és hát ismerve a hazai kereskedelmi árpolitikát gyanítom, hogy Jani jó ha 700 Huf-ot kapott érte nettóban, és ezért még dicséretes öltöztetést is kapott a bor. Továbbra is kedvelem a bolyki borokat, és nagyon korrekt ár értékarányúnak tartom őket. Öt csillagos értékelésemben ez ***.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hordominta.blog.hu/api/trackback/id/tr991178514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása