Tokaji borfesztivál

 2009.06.07. 13:29

Mostanság nagy divat lett borfesztivált rendezni, hisz mindenki rájött hogy erre a szóra az emberek töbsége képtelen nem odafigyelni, és mivel az alkohol kultúrált fogyasztása kultúrával keveredve igen jó családi időtöltésnek is bizonyult, kiválló vonzóerőt képvisel honi turizmususnk megmozgatásában.

Jártam már egy-két borfesztiválon, és az álltalános összegzésem szerint mindenhol igen jó buli, sokan vannak, jók a programok, a borok minősége ..na erről majd talán később.

Egy hely van ahol nem tudom a dolgokat hova rakni az pedig Tokaj. Pár éve még ez is igen jó kis fesztivál volt, de aztán évről évre gyengült. Az idei pedig csak hab volt a tortán. Egy rakás szar volt az egész. se program se semmi volt vagy 10 bódé, annak a fele szart árult, ember alig volt, ja és még esett az eső is. Bezzeg még babaruhaárus is volt, meg masszázsfotel. Na és akkor megláttam a kóstolópoharat... Hát ilyet még nem láttam. Eddig legalább még egy elfogadható pohárral próbálták a borkultúrát pörgetni. Na ezzel az idei szösszenettel szétvágták a hosszú áldozatos munkát. Már vártam mikor jön egy nyomtatott coca-colás pohár..

Szóval nem értem hogy egy ilyen helyen,ahol a névben már komoly marketingérték van, miért kell egy szaros falusi wurslibulivá zülleszteni. Legalább valami normál programm lenne de az se.

Többet se megyek a már biztos. De úgy láttam a többi tisztelt kostoló sem volt kiváncsi semmire. Gyanítom hogy a szüreti fesztivál mán nem lesz megrendezve.

Címkék: borfesztivál

A bejegyzés trackback címe:

https://hordominta.blog.hu/api/trackback/id/tr531169108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása